Olomoucký Drak 2017

Categories: Novinky
Tags: No Tags
Comments: 5 Comments

Je krásné srpnové ráno, sluníčko svítí, na obloze ani mráček a je tu již druhý ročník závodů na domácí půdě – jasná výzva pro všechny členy Haná Dragons! Procházkou přes park dorazím na loděnici a musím se poklonit před naší zásobovací jednotkou – bečka lahodného zlatavého moku od pivovaru Lobkowicz je již naražena, lahváče se chladí v ledničce a klubovnou prostupuje vůně pečiva z pekárny Tiefenbach a koláčků od našich skvělých děvčat.

S takovou logistickou podporou, spoustou fanoušků a fanynek na břehu usedáme na loď a vyrážíme na start. První jízda připomíná start stíhačky z letadlové lodi… Hned na začátku ujíždíme druhé lodi, po pěti silových přecházíme na „mrdáky“ a já si vybavuji historky o čínském stylu pádlování. Tempo je přímo zběsilé, snad sto záběrů za minutu a v duchu naší obvyklé taktiky „jedeme na plno a pak ještě přidáme“ nepolevuje až do cíle. A je z toho skvělý čas pod jednu minutu.

Při druhé rozjížďce nám zkušený kormidelník druhé posádky najíždí na vlnu a nechávají se od nás hezky potáhnout. Přesto dojíždíme do cíle první a stejně tak i v té další. To nás posouvá do finále velkých lodí. Je z toho krásný souboj pro diváky. Přetahujeme se o centimetry, dračí hlavy se v čele míjejí s každým záběrem. Svaly se nám napínají k prasknutí, plíce nestíhají dodávat kyslík, ale ani jedna z lodí to nechce vzdát… Nakonec se štěstí přikloní k druhé posádce a o jazyk draka dojíždíme druzí. Je z toho krásné stříbro do naší sbírky pohárů.

V poločase přichází chvíle pro závody malých draků. Celý rok jsem se na to připravoval… Původně jsem měl v plánu dát dohromady něco jako „Klabzubovu jedenáctku“ ale zkuste si za rok udělat dvacet dětí a naučit je pádlovat ☺. Naštěstí v rodině a u kamarádů je dětí spoustu a tak už nám chybělo jen vybrat úderný název. „Žraločí tygři“ jistě vzbudí strach a přidají pár vteřin na trati ☺. Děti pádlují jako o život a s podporou zkušených draků Rosťi, Vaška a Oťase nasadí strhující tempo a vyjíždí si zlatou medaili a volný vstup do akvaparku.

Odpoledne nastává čas malých lodí. Postupně se nám daří vypilovat taktiku a v řadě napínavých soubojích porážíme na hlavu všechny soupeře. Některé i dvakrát po sobě ☺. Neporaženi pak na základě časů získáváme další, tentokrát bronzovou medaily. Spolu s našimi dětmi jsme tak obsadili komplet bednu ☺.

V duchu tradice nepolevujeme ani večer na párty. Poctivě dodržujeme pitný režim, hudba hraje, taneční mistr Zlámy se nechává strhnout latinoamerickými rytmy a jeho kulturní vložka nám ještě dlouho zůstane v paměti ☺ …no a my ostatní se taky nechceme nechat zahanbit, takže je z toho další skvělý den ve společnosti těch nejlepších lidí co znám, z Haná dragons!

– Zdeněk –

Spousta fotek jako vždy u nás v galerii

Share Button
5 Comments
  1. Rosťa Rosťa napsal:

Super

2. Honza napsal:

Moc pěkný report, jako kdybych tam byl:)

3. Renča Renča napsal:

Bezva report, Zdeno! 🙂

4. Beňa Beňa napsal:

Palec nahoru. Ale stejně mě mrzí ty malé lodě, že jsme všechny porazili a pak už stejně nejeli.

5. Mira Mira napsal:

Jen tak pro info: report mi na emailu přistál v neděli ráno v 9:11… To jsem měl ještě asi tak dvojku v žíle… Nechápu kdy a jak to Zdena psal, ale bravo!