PrestigeCup 2017

Categories: Novinky
Tags: No Tags
Comments: 3 Comments

Ráno jsme vyjížděli na závody jako obvykle… tedy pozdě. Nestíhali jsme, tak jsme si po cestě ještě dali kafíčko a snídaňku, aby nám to jelo. Mezi tím Radek usilovně hledal na tržnici Stázičku, kterou měl jako posilu svést. I přes to, že ji nikdy neviděl, tak ji nakonec našel a navzdory všem vtipným poznámkám na messengeru byla Stázička opravdu štíhlá a s pádlem.

Po překvapivě včasném příjezdu na závodiště v Brně, jsme hledali místo na zaparkování, které samozřejmě nebylo snadné najít. V tom zahlédl Zdeněk boční uličku mezi chatami, ve které by se nám snad mohlo zadařit. Tak tam vjedu, byl to trošku tankodrom, přední kola se bezmocně protáčí a bahno začíná stříkat na přední sklo. Ještě štěstí, že auto není moje, prohlásil Zdeněk. Úsměv na tváři ho ovšem přešel, když jsem ho vyhnala ven tlačit. Pohon na všechny čtyři kola jsme neměli, ale Zdeněk svou obrovskou silou situaci zachránil a auto vytlačil na pevnou půdu. Vydatná snídaně u něj zřejmě zafungovala.

Na závodech se postupně scházíme společně se sloučenou posádkou, kterou zorganizoval náš oblíbený Vašek z FrmDrk. První jízdu na dvacítkové lodi jsme úspěšně odstartovali, dojeli do poloviny trati k otočce, kterou neúspěšně zvládnul/nezvládnul náš kormidelník. Loď jsme zabrzdili, k nárazu nedošlo a následně s námi kormidelník vymetl břeh a všechny keře co tam byli. I přes to jsme se zapálením dorazili do cíle a nenechali si pokazit náladu. Dojeli jsme na 11 místě z 18 s časem 13:25. Abychom se zbytečně neflákali, tak jako vsuvku jsme si s Tinkou a Vaškem zajeli ještě závod za Draky z Pryglu.

Na druhou jízdu jsme se pod dohledem nové kormidelnice Zuzky důkladně připravili. Rozcvička se nám nečekaně proměnila v taneční kurzy pod jejím vedením, které občas přebírala Jaina ve stylu pereme prádlo, věšíme prádlo… Některé taneční kreace byly hodné mistra Zlamyho. Pak jsme se doslova vrhnuli na loď. Jako první v jeden moment z mola nastupovala Tinuška s kormidelnicí Zuzkou. Loď se nebezpečně začala vzdalovat od kraje mola, avšak Tinuška ještě nebyla celá v lodi, ale stále polovinou těla na mole a druhou polovinou těla v lodi. Naštěstí v lodi již seděl Zlamy a na molu jsem stála já. Tak jsme nelenili, chytli ji každý za jednu nohu a tahali kdo z koho. V jeden moment jsem přemýšlela, že jeden z nás musí povolit, jinak se nám roztrhne, ale nevěděla jsem, kdo by to měl být. Tinuška prokázala svoji sílu a odvahu, neroztrhla se a předvedla rozštěp, za který by se nemusel stydět ani Jean Claude Van Damme a loď přitáhla zase zpět k molu. Po významném vyčerpání a hodně intenzivní práci břišních svalů jsme přece jen odstartovali do druhého závodu. Kormidelnice s námi před startem natrénovala, jak bude v obrátce jedna strana lodi kontrovat a druhá strana lodi pouze zkrátí záběr, ale bude pádlovat ve směru jízdy, abychom otáčkou projeli jako profíci s minimální ztrátou času. Tentokrát se obrat vydařil a loď bez většího zpomalení vyrazila na cestu zpátky. Chvíli jsme se přetlačovali s Azumou a zdárně dorazili do cíle se slušným umístěním v top ten 😉

Večer vyrazilo tvrdé jádro na vychlazého Lobkowice do ŠNYTU, a tím ukončilo letošní podařenou závodní sezónu.

– Lucka a Zdeněk –

Fotky jako vždy u nás v galerii

Share Button
3 Comments
  1. Mira Mira napsal:

Supr! Lucka (a Zdeněk) by měli psát častěji 😉 PS: drobnou hrubku v úvodu úmyslně nechávám, přijde mi to roztomilé, Stázička může litovat a Inka to jistě vezme s humorem 😉

2. Rosťa Rosťa napsal:

Já jsem Stázičku nevezl. Asi ji vezl Radek.